Wanneer moet ik mijn betaalmiddel blokkeren?
Bankkaart verloren of gestolen
Je vindt je debet- of kredietkaart niet meer?
Je bent hem misschien vergeten in de winkel?
Bankkaart ingeslikt
Je hebt geld afgehaald en je bent je kaart in de geldautomaat vergeten?
De geldautomaat heeft je kaart ingeslikt?
Card Stop raadt uitdrukkelijk aan je kaart uit voorzorg te laten blokkeren.
Nieuwe kaart niet ontvangen
Indien je geen nieuwe kaart hebt ontvangen, neem je best contact op met je bank. Zij zullen dan beslissen of de kaart geblokkeerd moet worden.
Verdenking van fraude
Zie je op de bankafschriften of op de uitgavenstaat van je kredietkaart of prepaidkaart verrichtingen die je niet zelf hebt gedaan?
We raden je aan je kaart of -middel onmiddellijk laten blokkeren door Card Stop.
Fraudepreventiebrief ontvangen
Je hebt een brief van Worldline ontvangen, waarvan je hier een voorbeeld ziet, met de vraag je kaart te blokkeren via het nummer +32 (0)2 205 85 85?
Volg de instructies in de brief om je kaart zo snel mogelijk te blokkeren.
Smartphone met betaalapplicatie verloren of gestolen
Contacteer onmiddellijk Card Stop indien je smartphone verloren is of deze gestolen werd en er een betaalapplicatie op staat.
De betaalapplicaties van je smartphone worden onmiddellijk geblokkeerd om eventueel misbruik te voorkomen.